Tráva



Chci si pořídit Essie Pretty Edgy, ale ještě před jeho pořízením jsem si musela vyzkoušet, jestli mi sluší zelená. Sice to není stejný odstín jako Edgy, ale je zelený! Je to levná polská značka.
Na pěkné krytí sice byla potřeba tří vrstev, ale lak docela dobře schnul. Kdyby byl více pigmentový, tak by se s ním krásně razítkovalo. Škoda.

Velice se mi tato barva líbí. Že bych snad začala přicházet na chuť zeleným lakům?
Jak je to u vás?
 Líbí, nelíbí?







8 komentářů:

  1. Na tvých nehtech vypadá zelená dobře ;) . Co se týče mě, se zelenou asi nikdy kamarádka nebudu O:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ZELENÁ je moje největší láska :D
    Řekla bych, že Ti sluší, honem kup Pretty Edgy, ten je ještě krásnější!!!

    OdpovědětVymazat
  3. :) moc krásná barvička a k tobě se hodí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já zelenou taky beru pomalu na milost, ale spíš v podobě světlých ala Jade, nebo naopak hodně tmavých se třpytem či nějakými odlesky (ChG Emerald Fitzgerald), takovéhle krémové bych úplně nemusela, ale třeba to taky jednou přijde :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy jsem nechtěla nosit zelenou, ale po tomto laku ji budu nejspíš milovat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lak chci, kde jsi ho koupila? Jinak tě miluju za ten tip na matující nadlak od Essence, dneska jsem si koupila dva (ten třetí jsem tam nechala kdyby nějaká dívčina po něm toužila tolik jako já), ale v Rossmanu jsem ho hledala přes deset minut, byl zkrčený mezi obyčejnými laky, pche:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Určite zelenú nos! Táto je krásna a pristane ti.

    OdpovědětVymazat
  8. Hanka H.: V jednom levném obchodě, v bývalé budově, kde byla Billa, ale byl poslední.
    Veve: Děkuji :)

    OdpovědětVymazat