Hate it or love it???



Love it! Pro mě jednoznačně. Problémy s nima nemám. Vyzrála jsem na ně! Stačí přiložit vatový tamponek na nehtu déle a chíli počkat. Třpytky po chvíli povolí a půjdou snadněji dolů.

Pokud tamponek namočíte v odlakovači a začnete okamžitě nehty dřív. Můžu popřát jen very fun!

ukazováček: Golden Rose, prostředníček: S-he, prsteníček: Essence, malíček: Maybelline





7 komentářů:

  1. ahahaha you bought them?:D I'm always staring at them in the shop :D

    OdpovědětVymazat
  2. pro mě až moc ozdobné. Ale jsi šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  3. naprosro mě uchvátil ten lak s růžovými srdíčky, můžu se zeptat, kde jsi ho koupila?

    OdpovědětVymazat
  4. U nás v Nikolce, kde prodávají bižuterii, doplňky, kosmetiku. No nevím jestli je taková prodejna i v jiném městě než v Ostravě jinak http://goldenrose.cz

    OdpovědětVymazat
  5. srdíčka jsou moc krásná a díky za tip na odlakovávání, já jsem z toho byla vždycky na nervy.

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, ty malé Selene zbožňuju...měla jsem je s hvězdičkama a byly skvostný!

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle emily mám a miluju jí!

    OdpovědětVymazat