Rimmel Black Cherries No. 193



O tomto laku básnila Dáša, že pokud ji někdo poskytne informaci, kde ho koupí, tak dostane celý zámek a půl princezny k tomu. Tak jsem zvědavá, co z toho bude :D

Nicméně je fakt, že to je úžasná tmavě třešňový třpytivý láček. Zamilovala jsem se! Černá mi nesluší. Ale tahle barvička? No nádhera. Doporučila bych ji každému, komu černá nesluší, protože tato zajisté bude.

Lakovaní byla jedna báseň. Štěteček je plochý. Miluji ploché štětečky. Lak roztírá pravidelně. Dokonce již v první vrstvě vcelku pěkně kryje.

Foceno za umělého světla, takže moc dobře nevynikla krása :( Lak na fotkách vypadá hnědý. Což rozhodně není. Je tmavě fialkový. Chjo. 






10 komentářů:

  1. Dneska jsem byla u nás v Rossmannovi a tyhle tam nemají:( Ach jo, chci ho, barvička je úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá fakt pěkně! Proč mám Rossmanna tak daleko???

    OdpovědětVymazat
  3. Julia: Měla jsem ten lak vyfotit na denním světle a ne na umělém. :(
    Peťulka: To je škoda. Pokud máte ve městě více Rossmannů, tak koukni do jiného. :)
    Mína: Jedině si udělat výlet a doufat, že v nejbližším Rossmannovi bude :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hned jsem dostala chuť na višně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. :) to je krásná zvláštní barva, no prostě jako třešně , další tip od tebe na budoucí kup :)

    OdpovědětVymazat
  6. Markett: :)
    Teres: Měly by to být mé nehty :)
    Bezega: Ty můžeš nakupovat, až po Vánocích :D

    OdpovědětVymazat
  7. ten je skvely....hmmm popremyslim

    OdpovědětVymazat