Není žlutá jako žlutá


 

V hlavě mám nějak zafixováno, že žlutá barva se vždy špatně nanášela a že prostě to je nějaký všeobecný fakt. Nevím. Měla jsem zatím jenom čtyři žluté odstíny. Jednu od Rimmelu, která voněla po citrónech a poté od Essence 95 wanna be your sunshine, Miss Sporty 453 a MiniColorama 100 Urban Lemon.

Essence má v sobě jemný zlatavý shimmer, Miss Sporty a MiniColorama jsou krémovky.

Musím jenom podotknout, že zatím co nové štětečky od Essence mě ničí, tak od Miss Sporty jsou docela fajn. 


Lakovala jsem tři vrstvy. Při čemž na první fotce je jedna, na druhé druhá a na třetí třetí. Logické.

První vrstva byla docela v pohodě. Jak nános, tak schnutí, další vrstvy dělaly díry a neuschly, i když se zdálo, že ano, byly krásně měkoučké. A to opravdu je velmi žádoucí, že jo?

Koukám, že fotoaparát mi velmi zkresluje a díry nejsou vidět. Škoda.
Vaše zkušenosti se žluťásky?







6 komentářů:

  1. Žluté laky nepoužívám, připadala bych si, že mám žloutenku. Ale musím přiznat, že to přece jen nevypadá špatně. Nejvíc se mi líbí Miss Sporty.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám žlutých taky několik a jediná, která se mi líbí na nehtech, je voňavý Rimmel. Bohužel už mi zasychá:( Naopak nesnáším kanárkově žluté odstíny.

    OdpovědětVymazat
  3. moc pekné porovnanie, mám doma žltý lak od Catrice, a mala som ho samostatne jeden krát na nechtoch. ale ako vraví Petra predo mnou neznášam neónové žlté :)

    OdpovědětVymazat
  4. žlté laky vobec nepoužívam, ale ten stredný bledučky je pekný.

    OdpovědětVymazat
  5. akurát som objavila tvoj blog, trocha sa tu poobzerala a musim uznat mas skvely blog urcite budem cerpat inspiraciu hlavne co sa nechtov tyka :))

    pozyvam ta na giveaway : http://veronika-life-in-picture.blogspot.sk/2013/01/giveaway-oriflame.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ten střední se mi moc líbí, na jaro bude super:)

    OdpovědětVymazat