Nadlak, podlak, péče

 

Je jasné, že díky podlakům a nadlakům docílíme toho, aby nám samotný barevný lak vydržel na nehtech do nejdéle a neoloupal se hned po první sprše či umytí nádobí.

Sama dávám přednost dvou podlakům. První je od Sally Hansen, který mi má zajistit růst nehtů a jejich kvalitu. Ovšem, podle mě růst moc nepopohnal, ale je fakt, že nehty mám pevnější. Schne docela rychle, ale po delším používání houstne a je třeba jej ředit thinnerem. 

Další stálice je podlak a nadlak v jednom od Miss Sporty, je fialkové barvy, která na nehtech opticky zneutralizuje zažloutlé nehty. V jedné vrstvě to moc nefunguje, ale ve třech pohoda. Nemá bělící účinky!
Schne rychle. Snad jedinou nevýhodou je ta, že díky fialovému odstínu mění barevný lak do jiných odstínů. Škoda. Cenově je přijatelnější, než Sally Hansen.







Nadlak používám od Essence Better than gel nails, prý trochu lepší verze kolegy z této řady. Má zaručit vysoký lesk a rychlé schnutí. Je fakt, že schnutí je opravdu rychlé a za 20 minut můžu máchat rukama jak chci a nic není obtisknuto a už vůbec ne peřiny. Je fakt, že je hustější konzistence a je důležité, aby vám barevný lak pořádně zaschnl, jelikož tento nadlak miluje, když může barevnou vrstvu dát dolů.


A nakonec ukázka mých oblíbených mazadel.
Buď to používám meruňkový krém na nehty, který není mastný, je takový lepkavý a musím říct, že předčil moje očekávání. Hravě si poradí s kůžičkou i suchými místy na rukou. 
Když mám chuť na karamel, tak zvolím mastný kouzelný kelímek. Mám vždy chuť si sežrat ruce.
A na závěr jahodový krém z Oriflame. Mám ho teď jako nouzovku. Ta vůně mi nevadí, ale kdyby byla jiná, tak by to bylo fajn. Musím asi naběhnout do Rossmanna pro Essence krémy, které budou a nebo už jsou v limitce.
Saloos jsem taky používala, ale Alverde mi přijde na nehty lepší. Je to čistě můj subjektivní úsudek. 

Napište mi Vaše oblíbené přípravky, ať mohu také vyzkoušet popřípadě něco nového. 
-An :)



2 komentáře:

  1. Mne sa najviac osvedčilo 100% bambucké maslo na suchu kožičku. Dávam si ho hlavne na noc a do rána mám nechty tip-top :-) Oriflame kelímok používam tiež, ale mám pocit, že sa mi až príliš roztápa na rukách.
    Krémy od Essence sú legenda :-) Ja mám ešte v zásobe tie z minulej kolekcie - čokoládový aj vanilkový. Mňam.
    Ten krém od Alverde je fakt taký pekne ružový? Lebo to by som ho potom asi chcela... :-))) A vonia príjemne? Lebo Alverde má niekedy také príliš bylinkové vône, čo nie sú vždy príjemné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si, že jsem měla od Saloosu 100% bambucké máslo, to bylo docela fajn.
      Ano, ten krém je takový pěkný a ta vůně není nijak násilná, nasládlá jakoby ovocná vůně. Jsem s ním velmi spokojená. No a doufám, že ulovím nynější limitku od Essence teda :D

      Vymazat