Růžičky



Měla jsem chuť na změnu, než čistě nalakované nehty. Říkala jsem si, že na růžích není co zkazit. Ale mám pocit, že vypadá jako barevné fleky a kolečka, než květiny :D


Zkoušely jste?

10 komentářů:

  1. To je nádherné, něco takového bych v životě nevytvořila :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou povedené! Ale já bych na to neměla nervy :D

    OdpovědětVymazat
  3. náhodou se ti to povedlo. skvělý návod :) ozkouším, dík za tip.

    OdpovědětVymazat
  4. podarene :) ja na taketo ale nemam trpezlivost.. zvacsa si davam dvojfarebne variacie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždy sa mi to páčilo ale nikdy som nemala čas to vyskúšať. A aj mi to prišlo trošku zložité. Ale teraz si ma úplne ohromila. Určite vyskúšam, ďakujem za krásny tip ako spestriť nechty a aj za odkaz na tutorial.
    Rada by som ťa pozvala na môj blog a aj na giveaway, ktorá tam práve prebieha.
    http://nalensworld.blogspot.sk/2013/09/giveaway-s-prekvapenim.html

    OdpovědětVymazat
  6. wow:) to bych asi nedokázala..jsi šikovná!:)

    OdpovědětVymazat