Alverde kompaktní make-up 020 med - zlato


Od té doby, co jsem si koupila tvářenku z limitované edice Mademoiselle, kroužila jsem kolem komestiky Alverde docela hladově a toužila jsem vyzkoušet něco nového. 

Když jsem ke stojanu zabrousila docela dlouho jsem přemýšlela co zkusím. 
Pudr, korektor, make-up, třpytivé pudrové kuličky...?
Myšlenka tuhého make-upu mě zaujala natolik, že jsem ho musela vyzkoušet.
Barva 01 (název si nevzpomenu) se mi zdál až moc světlý, skoro bílý, rozhodla jsem se pro odstín 02, který mi přišel nejpřirozenější.



V krabičce je zrcátko, pohyblivá část s make-upem a ve spodní části je gumová houbička. 
Na zakrytí nedostatků stačí v decentním množství. Na make-upovou masku to rozhodně není. 
Tento make-up beru jako lepší korektor a v tomto případě účel splňuje dobře.
přiloženou houbičkou se mi make-up dobře nanáší. 
Snad jediná výtka je to, že po nanesení lze vidět drobný třpyt. Mikro třpytečky, které mají obličej rozzářit? 
Hm, aha, tak to se mi moc nelíbí, ale přepudrování to opraví.

Určitě to není poslední výrobek od Alverde, už se chystám na další.
Máte zkušenosti s tímto kompaktním make-upem?
P.S. V příštích dnech čekejte článek o jeho výdrží na obličeji + fotografie.



1 komentář:

  1. ahoj, máš pěkný blog :)
    můžu mít dotaz k tomuto make-upu? taky jsem si ho pořídila, ale je to můj první kompaktní make-up a moc si nevím rady s nanášením... nanášíš suchou nebo vlhkou houbičkou? Přijde mi, že 99 % make-upu zůstane na houbičce a na obličeji není skoro nic... tak prosím poraď jak správně nanášet

    OdpovědětVymazat